Asi89 Slm kızlar bi hafta önce acılmam vardı erken doğum riskim vardı 36+5günlük hamileğim bebeğimi sürekli hıçkırık tutuyo suyum biraz fazlaymış ondan mı acaba günde çok defa hıçkırıyo benim gibi aynı durumda olan varmı🙁
QUEEN0888 Asi89 yok canım bendede öyle 😃30 dan sonra hıçkırıkları normal.Bendede günde iki defa tutuyor😄