Kader_yldrm Arkadaşlar post okuyorum ve 30 üstü haftaların 3 kg aldım 5 kg aldım yazdıklarına şahit oluyorum ya bir tek ben mi bu kadar kilo aldım okudukça hayret ediyorum yok mu benim gibi olanlar ya ben nerdeyse 15 kg aldım ve doğuma daha çok var
Ezonunannesi16 Kader_yldrm ben 34. haftamdayim 14 kilo aldım valla çok belli olmuyo göze batmiyo hatta tartıda görünce çok şaşırmıştım
egeninincisii Kader_yldrm 52’yle hamile kaldım 2 hafta önce 66 olmuştum 70 civarına yaklaşmışımdır şu an. 34 haftalığız bu arada. Yani ben de 15-18 kilo falan aldım. İlk hamileliğimde 48’le hamile kalıp 65’le doğuma girmiştim. Şu an insülin ve kan ilacı kullandığım için bi tık daha fazla alıyorum galiba. Ama inan hiç umrumda değil 😂 bence normal. Yememiz, yatmamız gereken bi dönem. Mecbur alıyoruz. Ben doğumdan sonra oğlum 2 aylık olana kadar 45’e düştüm 🙈
Bebetooooooooooo Ezonunannesi16 aynen benimde 36 hafta oldu 11 kilo aldım ama tartıya çıkınca hayret ediyorum biraz sırt kısımlarında doluluk oluştu bide basket topu gibi göbüş 😄 Ben 30 haftaya kadar 3,4 kilo almıştım ama sonrasında 1 ayda 3 kilo fark oldu tartıda . Tabi ben şokk 😄😄
Milenaa Kader_yldrm 72 kilo ile hamile kaldım 90 kiloyum 37 haftalık hamileyim 20 kilodan fazla almış olucam doğuma giderken dikkat etmeme rağmen sağlıklı beslenmeye rağmen aldım bünye meselesi bence kendim de iri yapılıyım zaten hamilelikten önce de biraz fzla yesem hemen kilo alırdım… Hayatımda ilk defa 90mlara çıktım çok üzülüyorum inşallah veririz doğumdan sonra
Pamukbebegimm Milenaa verirsiniz hiç kafanıza takmayın,ben 70 ile hamile kalıp 100 küsur ile doğuma gitmiştim.Suan 73 ile hamile kaldım sonucu merakla bekliyorum😂
Kader_yldrm Milenaa inşallah ya ben de hiç görmediğim rakamları görüyorum artık tartıya çıkmak istemiyorum
Hacerevgin Milenaa bende 69la hamile kaldim suan 90 kiloyum 2 haftaya dogumum var bencedd bunye meselesi 🙈
adennlilith1 Kader_yldrm ben aldım 27+2 yiz 45 kiloydum 63 e çıktım doktorum da biraz dikkat et diye kızdı normalde kilo alan bir yapımda yoktu ama şimdi parmaklarım şiş elim yüzüm toplandı moralim bozuluyor
Benimdunyam_ adennlilith1 ödemdir belki? Hareketsiz mi kalıyorsun canım. Benim de ilk hamileliğim de öyleydi. Yaz hamileliğiydi sıcaktan ve hareketsizlikten çok şişmiştim. 35kg aldım🫠Doğum sonrası hemen gitti ama moralini bozma🤗 sağlık ocağındaki hemşireler bile bakıp anlıyor zaten ödem olup olmadığına. Tuzdan şekerden uzak durmakta fayda var😘
Kubramuallime Kader_yldrm ben en son bakmayı bıraktım çünkü alınması en normal olan dönemdeyiz ve kilo almanın suç sayılmadığı tek dönem bence 😅😅😅
silahatun 75 le hamile kaldım 89um şuan, son dönem dışında hiç abur cubur yememiştim ona rağmen aldım bu kiloyu, kendinizi kötü hissetmeyin
Elif25 Kader_yldrm valla suan 26 haftalığım 10 kilo aldım. Vaktinde dogarsa toplamda 20 kiloyu bulurum gibi 😂😂
Deniz3440 valla öyle yazanları bende anlamıyorum bende diyorum bi tek ben kilo alıyorum heralde diye 😂😂😂
Kader_yldrm Deniz3440 bugün okudum postu ve şaşırdım ne bileyim😅 dayanamadım ben de kendi postumu açtım ben gibi olanları görmek için
Cansu0834 Kader_yldrm bende 7 kilo aldım 63 hamile kaldım 70 doğurdum 6 gün oldu doğum yapalı şuan 65 kiloyum
Seyma06 Kader_yldrm kızımda 25 kilo alarak girdim doğuma 😑 ve 2 buçuk kilo doğdu kızım biraz tatlıyı fazla yemişim
Aystsn Kader_yldrm 31 haftalığım bu gece 32 olcaz 11 kilo almışım doğuma kadar Allah bilir daha kaç kilo alıcam
Pamukbebegimm Kader_yldrm ben ilk hamileligimde 30 kilo almıştım.70 ile hamile kaldım 100 küsur ile doğuma gittim.Sonuc olarak hepsi bir sene içinde gitti.73 ile hamile kaldım şuan 19 haftaligim 79 olmuşum hiç umursamıyorum önemli olan bebeklerin sağlığı doğumdan sonra hepsi gidiyor inanın🥰