Rmysa0308 38+2 deyim normal Doğum bekliyorum birkaç gündüz sızıntı gibi akıntım var su gibi ama çok az sizce nedir
Yelkovan1 Rmysa0308 kontrole gidin isterseniz kiminde bi anda boşalıyomuş su kimindede sızıntı şeklinde yani kese üstten filan delinirse yavaş yavaş sızıntı olarak diye duydum
silahatun Eğer bebek başıyla baskı yapıyorsa, suyunuz foşur foşur akmaz, sızıntı şeklinde olur, doktora gidin mutlaka
Yelkovan1 Rmysa0308 başı ne tarafta olduğu önemli değil her kese farklı yırtılır alttan yırtılırsa sürekli gelir üstten delik şeklinde bir yırtılma yada delinme varsa ara ara sızıntı şeklinde gelir bunu anlatmaya çalışıyorum siz gelen akıntının sizin normal akıntınızmı yoksa bebeğin amniyon sıvısımı olduğunu ayrıştıramıyosanız bence bi doktora görünün en azından içinizde şüphe kalmasın garanti olsun