Ebruli91 canım 6 gün olmuş ama yinede yazayım belki hala meme reddi yaşıyorsundur. Bende ara sıra yaşıyorum ama benim red sebebim biberon vermek değildi neyse, bebeğini uyurken emzirmeye çalış uykuluyken fazla akıllarına gelmiyor ve memeyi reddetmiyorlar. Pes etme kendini de üzme zamanla emdikçe süt artıyor ama güzel besle n ve 2-3 litre su iç mutlaka.