Öncelikle ilk doğumum.. Herşeyi anlattığınız kadar biliyorum yardımcı olursanız sevinirim..
Normal doğum yapan varsa odalarda banyo var mı ve duş almanızı önerdiler mi?
Doğum yapmadan önce ebelerle tanışma ihtimalimiz var mı?
Arkadaşım 41 haftalik Doğum yapacak bugün açılmasına sadece bugün baktılar saçma geldi bana 38. Haftada kontrol etmiyorlar mı?
Ebelerin haricinde doktor da doguma giriyormu herhangi bir durum da müdahale edebilmek için?
Doğum yapan varsa ya da yapacak olan ne kadar bilgiye sahipsiniz?