Kullaniciadii Kızlar döngü sürem 32 ama 37 gun oldu 5 gun gecikti reglim dun yaptım negatif cıktı kaset test. Yumurtlama dönemim 18/19.. 14 değil. Geç döllenme olabilirmi?
MeryemEnes2 Bende daha adet olmadım İnşallah olmayızda müjdeli haberi alırız ben geçen ay 9 oldum yarın 31 gün oluyor aslında adetden 3 4 gün önce oluyordum ama bakalım hayırlısı
MeryemEnes2 Kullaniciadii yok ya hep hüsran gördüğüm için yapmak istemiyorum 4 yıldır her ay olmuyor olmuyor diye üzülüyorum bende artık yapmıyorum test 10 gün geciksin tabi geçikirse ondan sonra yaparım dua edin sizde bana🤲