Kızlar benim geç döllenmeydi iki hafta geriden geliyordu, çoktan haftasını yakaladı yavrum ama doktor haftasını yakaladı demek yerine önden gidiyor diyip duruyor. Söylüyorum hocam iki hafta gerideydi yakalamış olmuyor mu diye evet yakalamış diyor ama kontrolde sürekli iki hafta önde diyerek bakıyor yani 2 hafta geriden takip ediyor. Arkadaşım da aynı durumdaydı doktoru haftasını yakalayınca ona göre takip etti. Asıl haftam 37+4 ama doktor 35+4 diyor ben neye göre hareket edicem (pilates, hurma, kanala yönlendirme vs.) sancılarım artmaya başladı. Bu durumu yaşayan var mı?