Kizlar merhabalar normalde gayet düzenli bı regl sürecim var bu ay 3 gün bı gecikmem oldu aşırı merak ettiğim için dün evde test yaptım ve negatif çıktı aşırı derecede üzüldüm . Ve sadece kasıklarımda ve göğüs uclarimda ağrı var sizce ne yapmam gerekiyor aşırı merak ediyorum