Hati12 Kızlar 34+3 deyim açlık şekerim 120 tokluk 190 felan çıkıyor şeker yüklemesi yaptırmadım benim gibi yükleme yaptırmayıp şekeri yükselenen var mı nasıl bi yol izlediniz acaba
HRHR Hati12 BNde şeker yüklemesi yapmadım ama açlık tokluk yaptım yüksek çikiyor ayın 16 sında randevum var bakalım ne olck ama dikkat etmek lazım 26+0 daha
egeninincisii Hati12 Diyetisyen ve Dahiliye ile görüşmeniz gerekiyor. Önce diyet denetiyorlar, düşmezse insülin gerekiyor. Yüksek şeker bebek için tehlikeli.
Saheser Gebelik şekerin var doktorunla görüştün mü bi dahiliyeye görün bu değerlerle ya diyet önerir ya da insüline başlar şeker önemli riske atma