Meleklerim00 Kizlar 1 hafta oldu sezeryan olalı su gecirmez bantla yikaniyodum siz ne zaman direk bantsiz yıkandıniz
gkbyza Meleklerim00 doktor 1 hafta sonra bandajı atmıştı yavaş yavaş yıka dedi ve sonrasında birkaç gün dikiş bölgeme peçete vs koydum nemini alsın diye
Minigim38 Meleklerim00 benim bandımı doğumdan 1 gün sonra taburcu olmadan önce çıkardı doktorum. 2 gün sonrada banyo yaptım. Oturmadan ayakta yapmamı söyledi doktorum
aliss Meleklerim00 eve gelir gelmez bantla dus alabilirsin demişti doktorum 2 Gün bantla 3. Gün bantı cıkartıp dus alabilirsin demişti bnde öyle yaptım bi sıkıntı yaşamadım
Busrabusbus Ben doğumdan bi gün sonra eve gelince yaptım hemen 2 gün sonra da bantı açtı pansuman yapan hemşire hergün duşumu alıp evde kendim pansuman yaptım