mom_3 aybarsaybuke yaptım negatif 1-2 saat sonra 2. cizgi silikti ee artık o da kuruma cizgisidir
mom_3 helinnyf hicbir sorunumuz yok rahim filmi de cektirdim çatlamıyor yumurtalarım çatlatma iğnesi femara kullandım eşimde de görünür de bi problem yok sadece ileri hareket %20 o da engel değil sanırım pek ama yine de olmuyor anlamadim