8 haftalık gebeyim mide bulantım vardı ama kullanmak istemedim çok kötü olmadan ilacı bugünler de daha fazla kötü oldum hicbirsey yiyemiyorum ve midem bulanıyor bugün artık dayanamadıgım için aldım akşam uyumadan 2 tane içmem gerektiğini söyledi doktorum ben çok istifra etmiyorum sadece iştahsızım ve aşırı mide bulantım var bunlara da iyi geliyor mu prilam yoksa sadece kusmayı mı önlüyor ?