Herkese merhaba. Son adet tarihim 30 eylül. Adetimden 1 gün öncesi 28 ekim ilk beta hcg sonucum 17.95, 31 ekim 60.24, 2 kasım 119.6, 4 kasım 415,6. Uygulamaya göre 5+4 haftalık hamileyim. Perşembe ilk doktor randevum var. 4 kasımdan sonra tekrardan bir kan testi vermedim. Doktor randevuma gitmeden kan testi vermeli miyim? Ve keseyi görebilir miyim?
Şimdiden cevaplarınız için teşekkür ederim 😊