adehuS Elvinhasret 39+1 hala yok ve 35. Haftada erken doğum riskim vardı şimdi de gelmek istemiyor :)
Elvinhasret Ay aynı durumdayiz artık ödem de yapmaya başladım dört gözle sancim tutsun diye bekliyorum 🥴😄