EmelBG EmineTongal 3 litre sabit hergün alışık vücut Zaten ki içmeyim direk kabızlık ,şişkinlik oluyor .Hamilelikte ekstra önemli su içmek ödem ,hazımsızlık şikayetleri çoğaldığından .
Albatros3501 EmineTongal benim 4.5 - 5 lt buluyo. Yanında şişeyle gezersen sürekli içersin alışkanlıkla. 😄
detetedmom404 İçebildiğin kadar çok içmelisin en ideal günde 2 buçuk litre bende 2buçuk içemiyorum ama 1buçuk da az gelir daha fazla içmeye çalış
HticeAkan En az 3🤗 ben sürekli içiyorum matarasız sokağa çıkmazdım Allah’a şükür hiç şişme ödem falan olmadı😇😇
Busraaa0 EmineTongal idrar renginizden anlarsınız yeterli olup olmadığını cok açık sarı ise size yeterlidir ama koyu ise veya normal ise yetersizlik vardır