Fidan_14 Bebeyim bjr yere çok toparlanıyor sanki daş gibi oluyor gun içinde 6,7kere geceleri uyurkende çok oluyor sancım vs yok amma sizdede böylemi
DenizCeylin Fidan_14 benimde öyle sağda toplanıyor. Karnım sertleşiyor. Sabah baya uzun böyle kaldık korkuttu bebiş🙃
Fidan_14 oykumm_1233 Kasılma falan dogum belirtisi diyorlar insan korkuyor Peki idrarın geldiyi zaman ayaga kalkınca karnın agırlaşıyormu sık sık idrarın geliyormi idrar gelincede kasıkların agrıyormi?
saglikciaanne Çok şık oluyorsa mutlaka doktorda görünün bende 35+4 um bugün iki gündür hafife aldığım kasılmalar normal doğum kasılması çıktı ve acilde serum yiyorum