Kızlar 28+5 haftalık hamileyim çok şükür gün içinde çok ağlıyorum fazlasıyla sürekli bi ağlama modundayım az önce yine ağladım dayanamadım sonra iç çamaşırımı değiştirdim yenisini giyindim sonra bi baktım ıslak enfeksiyondan dolayı zaten akıntım çok fazla oluyor ama bu seferde korktum sizce sızıntı şeklinde suyum mu geldi stresten