Annelikdeneyimi geçmiş olsun kuzum bende 6. Haftamda gittim bebeği göremedik dedi yani doktor yolc sactan bile bahsetmedi düşün o kadar ilgisiz. Bebek yok dedi vajinal baktı nokta kadar da olsa görünmesi lazımdı dedi sende o da yok büyük ihtimalle boş gebelik dedi. Bende bekledim işte yarın 7. Haftama giriyorum özele gidecem bakalım ne diyecek inşallah hayırlı haberler alırız