Kartanesi98 Kızlar selam 6+4. Haftadayım 2 gündür kahverengi akıntı geliyordu doktor önemli bişey değil dedi ama yine de kontrole gittik vajinal progestan verdi tedbir amaçlı kalp atışında vs de bi sorun yok çok şükür böyle bi problem yaşayan olmuş muydu ?
Narinsuu Kartanesi98 bu doktorlarn dedikleri de birbirini tutmuyr. Bana her şey olabilir düşük riski diyor size önemli bişey değil diyr. Acayip cidden
dthealthy Kartanesi98 bende 6+6dayım geçen cumadan beri benim de lekelenmlerim oluyor progestan kullanıyorum 200mg 2tane ona rağmen oluyor benimki de bana da doktorum normal diyor gebeliklerin yüzde 90ınında olur dedi bakalım inşallah sıkıntı olmaz benim bide ikiz gebelik
Citlembikk Kartanesi98 benim 8. Haftada olmuştu peçeteye geliyordu kese arkası kanama alanı dedi ama rahim ağzın kapalı düşük tehlikesi görmüyorum demişti benim içim rahat etsin diye progestan verdi bir hafta onu kullandım iki gün ara ara oldu çok şükür bidaha olmadı geçmiş zaten bitmiş kanama alanım hiç bir kanama normal sayılmıyor doktorlar kesenin durumuna bakınca anlıyorlar bence çok şükür bende birşey olmadı hatta yatayım mı sürekli dedim hayır normal hayatına devam et kendini çok yormadan dedi adet kanaması gibi olursa tehlike bi durum demişti
Hira_46 Kartanesi98 bende öyle olmuştu aynı hap vermişti normal deyip geneli oğlan çocuklarında öyle oluyor ☺️ çünkü bende ve bir arkadasimda olunca oğlan senin ki dedim doktorlar kız demişti doğunca oğlan olmuştu kız kıyafetleri almıştı kz sonrası oğlan elbisesine döndü
Kartanesi98 Narinsuu ultrasonda vs baktı dün gece problem yok dedi sadece önlem amaçlı kahverengi ve pembe olabilir kan kırmızısı olmadığı sürece problem yok bu tutunma zamanında olabiliyor kasıklarda bıçak ağrısı gibi de hissedebilirsin sadece kan kırmızısı akıntı kanama risklidir tutunma lekelenmesi olabilir tarzı konuştu doktorum
Narinsuu Kartanesi98 e benm de sadece kahve ufacık lekelerdi hemen iğne yaptrdi düşük riski o bu dedi bayağı korkuttu bizi. İki güne 10 haftalık olacam hala da düşük riski var diyor. Kanama da yok sorun da yok. Anlamyrm
Angel276250 Narinsuu ilk üç ay geçene kadar bazı doktorlar düşük riskinin olduğunu söylüyor ewet. Benim de 3 ay tamamlanana kadar adet dönemlerine denk gelen tarihlerde kahverengi akıntım olmuştu Protestan fitil kullanmama rağmen. Baktık geçmiyor doktor iğnesini vermişti ve iğneyi kullanır kullanmaz geçti. Şimdi çok şükür 16 haftalık olmak üzereyiz🥰
Kartanesi98 Narinsuu ben ebeyim normalde ama insan kendine olunca bilgi 0 oluyomuş yani bilmiyorum bu akşam tekrar gidicez umarım kötü bişey yoktur hala geliyo çünkü
Aylinur Angel276250 Kusura bakmayın bişey sormak istiyorum maşallah sizede sağlıkla alın kucağınıza. bende progestan kullanıyordum doktor bir daha yazmadı kanamam kesildi diye eşimle ilişkide sıkıntı yok dedi ama ben korkuyorum biraz 🤭
Kartanesi98 Narinsuu yok canım kanama gibi değil böyle farklı ama çok şükür rahimde ve bebekte bişey gözükmedi progestana devam sadece
Angel276250 Aylinur doktorum ilişki konusunda yasak koymadı canım ama biz biraz çekiniyoruz en azından 4 ayı tamamlayalım istiyoruz. Daha önceden bi düşüğüm olduğu için eşim de ben de biraz korkuyoruz. O biraz size kalmış. Ben bişey olacak korkusuyla kendimi kasarım zorlanırım kanamam olur diye de çekiniyorum.
Aylinur Angel276250 aynen bende öyle düşünüyorum bende düşük yaşamıştım Rabbim sağlıkla kucağımıza almayo nasip etsin
Queen1 Benimde kahverengi lekem gelmişti 6. Hafta da gittim doktora bişey yok tutunma dediler hiçbir şey vermediler bana sonra düşük yaptım Allah’a haval ediyorum hepsini kaç kere gittim doktora
Kartanesi98 Queen1 çok üzüldüm canım Allah sabır versin inşallah sağlıklı hayırlı evlat nasip etsin 🙏
Eses90 Ben de 9 gündür var 6+1im bugün ilk fetal kalp duyulduğu için iğne ve fitil başlandı. Rapor aldım bu beş günde geçer inşallah. sıkıntısız atlatalim her birimiz inşallah 🙏
Queen1 Kartanesi98 amin amin inşallah dua edersen bana çok sevinirim hamilelerin duası kabul olurmuş ☺️
Kartanesi98 dthealthy yerleşmeden dolayı böyle bişey oluyor kesede bebekte herhangi bi problem görülmediği için düşük riski var diyemem sadece progestana devam ve ilişki yasak dedi risk oluşmasın diye inşallah sağlıkla kucağımıza alırız canım benim 🙏