nuurrceren kızlaaarrr merhabalar🙈 aynı haftada olan annişlerim nasılsınızz, günleriniz nasıl geçiyor, sancılar ve iştâhınız ne durumdaaa?🥹💛
Havva7120 nuurrceren iştah mükemmel 😂 doğurmak istiyorum artık yapmadığım bişey kalmadı ama tık yok gayet iyiyim sen nasılsın 38+0
Gurbetto nuurrceren ben 38 kesilmeyen ama birtürlü düzgün gelmeyen sancılarım ishalım sancımda var oyun oyunuyoruz sanki elhamdülillah 1cm acıklık vardı 1hafta once şimdi bilmiyorum
eylulicten nuurrceren sabah 5 den 7 ye kadar regl agrisi cektim aha dedim geliyor ama yok anam kesildi gelmiyor 😂
nuurrceren Havva7120 iyiyim çok şükür 💖 ben de deli gibi acıkıyorum ama bir şey yiyince de hemen doyuyorum yâhu🤭 38+5 günlüğüz🥹 yürüyüş ve çömelme hareketleri yapıyoruuum, hurma yiyorum, adaçayı içiyorum🥲 hanımefendiyi beklemedeyiiizzz..❣️
nuurrceren Gurbetto en son cuma sabahı doktora gitmiştim ben. şu zamana kadar da hiç çatı muayenesi olmadım, o yüzden açıklık var mı bilmiyorum😄 ama sanki ishal doğum başlangıcı diyorlardı yani lavman hükmünde. doğuma az kaldı belki 🙈