Papiiii
Canım şekerli ve hamur işi yani beyaz undan hiçbirşey tüketmiyorum . Güzel kahvaltı yapıyorum
Yumurta , kaşar , peynir , yeşillik , ceviz yiyorum .
Sebze ağırlıklı beslendim yanında yoğurt mutlaka yedim .
Kefir ve meyve ara öğünlerde yedim ama her meyve değil . Glisemik endeksi düşük meyveler yedim
Ayva , armut , elme ve mandalina , çilek gibi . Süt tüketebiliyorsanız yeme düzeninize ekleyebilirsiniz bana dokunduğu İçin içemedim