tazecikannee Sizde durumlar nasıl bebeğiniz kaç gram kaç haftalıksınız cinsiyet nedir Bizim belli değil cinsiyeti 226 gram olduk 17+5 iz 🍅
123esr_ tazecikannee merhaba sorum olacak 6+4 ultrosonla zor göründü vajinal ultrason ile baktık ve kalp atışı azdı normal dedi normal mi boyu 3mlm minicik.
tazecikannee gokce66 sanki zaman durmuş hamişler geçmiyor bende anlamıyorum dışarıdakilere de çok hızlı geçiyor 🤔
tazecikannee 123esr_ bilmiyorum ama çok yeni olduğu için az olabilir kalp atışı ben 7 haftalıkken duydum kalp atışı 1 hafta sonra yine gidin doktora inşallah bir sorun olmaz
323832 tazecikannee 15+6 olduk ultrasonda 6 gun onde gidiyoruz agirligimiz ne kadar hic demedi cinsiyetimiz erkek sezeryan olacagim icin gunumde belli 10 nisan a ayarladik allah nasip ederse
Tunarast 323832 benim oğlum da 17 haftalık daha tarihi konuşmadık ama çok erken değil miii? Benim de ikinci gebeliğim olduğu için sezaryen olacak ben doğum nisan ortalarında olur sanıyordum 🙃
Cansu321 tazecikannee 17+2 Cuma günü öğreneceğim inşallah cinsiyetimizi 2. Gebeliğim ama heyecan dorukta ☺️☺️☺️
tazecikannee Cansu321 evet benimde ilk ama hala öğrenemedim geçen hafta gittim artık detaylıda öğrenirim inşallah
Aaaysee tazecikannee 16+1 iz 🥰 cinsiyetimiz kız 🧚♀️ en son 12 de gitmiştim gramıını bilmiyorum yani haftaya gidicez bakalım 😍