Busrali01 Ah canım benim, ben de cumartesi günü kanama yaşadım iğne vuruldum serum takıldı, pıhtı attım bir kaç tane, zaten hep progestan fitil kullanıyordum yani, ama kese dışında bebişin altında kanama alanları varmış, kalp atışı gelişimi iyi. 8+3 haftalığım ben de, şu an kahveremgi ye döndğ ama, iğne vuruluyorum iki günde bir, dün 2. İğnemi oldum. Nasıl yapsak bilmiyorum, hep dinleniyorum