fdnsrtdmr içini rahat tut stres yapmamaya çalıl zor bir süreç ana herşey olacağına varıyor ben 2 tane düşük yaptım progestan iğnesine kadar kullandım hep yattım ama düşecek bebek düşüyor tehlikesi olupta doğuran bir sürü arkadaşım da var herşey allahtan deyip güçlü olmak gerekir inşallah sağlıkla alırsın kucağına