Bencede ihmal etmeyin sakın gebelik kolestazı olabilir en büyük belirtisi kaşıntı çünkü. Bende de yaklaşık 1 ay önce çıktı Ast alt ve safra asitlerine bakılıyor ve varsa takip ediliyor gerekliyse ilaç başlanıyor vs doktorunuz yönlendirecektir zaten öyle bir durum varsa yoksa bile içiniz rahat etmiş olur.