Zeynepzeynepm 7 haftalık hamileyim iki haftadır kusmaktan içim dışıma çıktı artık , herşey pis geliyor h birşey yiyemiyorum doktor ilaç verirmi , kullanan oldumu iyi geliyormu
yagmur0504 Zeynepzeynepm beyaz leblebi yiyin. Ayrıca doktorunuza söyleyin ilaç veriyor. Geçmiş olsun mutlaka su için nekadar kusanızda suyu ihmal etmeyin 🙏🤗
Nisagk Zeynepzeynepm Canım prilam kullanıyorum korkutmak istemem ama herkesin farklı oluyor seninle aynı durumdayım artık kusmaktan bitap düşünüyor insan ben vitaminli serum takviyesi alıyorum hastaneden haftada 1 kere yoksa bayılırım herhalde inşallah seninki düzelir 11 haftada azalıp 14 haftada bityormuş benimde 9. Hafta oldu 4. Haftasınun sonunda beri kusuyorum izmirde yaşıyorum istanbula annemin yanına geldim o kadar kötü bi durum Allah herkesin yardımcısı olsun . Ama hiçbir şey pek iyi gelmiyor bu süreci bazılarının yaşaması gerekiyor genetik.
Mdorukk Zeynepzeynepm tuzlu çubuk kraker bana çok iyi gelmişti, yeşil elma. Kusarsan vücudun su kaybeder bol su içmeyi unutmayın 🙏
Diloss5555 Zeynepzeynepm belki sana bıraz tuaf gelicek ama günde 30 saniye odaklanarak su sayıyı oku 1454215. Ve 8431287 mıgdene ıyı gelcek