Benim çok yoğun olmuştu pedi dolduracak kadar hatta günlerce hastanede yattım iki gece sonra bir aydan fazla evde dinlendim. Sürekli lekelenme oldu kahverengi tarzda oldu 4 kez günde progrstan kullandım sadece , zaten yapılacak da pek bişey yok , ayaklar biraz yukarı dursun ve sürekli dinlenin ondan sonrası nasip Allah’ın takdiri , benim 9. Haftada olmuştu şimdi 35. Haftadayim kanama ile ilgili bir sıkıntım yok 34 e kadar progrstan devam ettim ama azaltarak da olsa , bol bol suya önem verin naçizane tavsiyem