Glbyrk Melekk22 bende yeni 8 e girecem inşallah 8 Aralıkta da benim doğumum erkek mi kız mı bebeğin ☺️☺️
Glbyrk Melekk22 hamilelik rehberi diye bir program var orayı da biliyor musun yoksa yükle orda mesajlaşma bölümü var ordan konuşabiliriz numaranı yengen vermedi daha doğrusu sen vermek istememişsin
Melekk22 Gülcüm benim eşim öyle şeyleri sevmez numaramı falan kimseye vermeyi istemez kendi tanidiklari haricinde o yüzden yengeme ben daha öncede söylemiştim isteyen olursa verme diye bide ben sadece bu uygulamayı kullaniyorum yani dediğin o uygulamayı indiremem
Glbyrk Kızlar Nenehatun hastanesinde hangi bayan doktoru önerirsiniz veya aranızda Ayşenur hanıma giden var mı ilk kez gidicem nasıl doktor bilmiyorum 🤷🏻♀️🤷🏻♀️🙄🙄yardımcı olur musunuz
Nesoo Glbyrk bende ilk kez haftaya gidicem Ayşenur hanıma. Daha önce Sibel ejder diye bir doktor vardı ona gittim kadın özel gibi bayağı ilgilenip anlarmıştı canım