Bende 38 haftaya girdim bugün. Doktorum ve doğum ebem yürüyüş yapmamı, bol bol merdiven inip çıkmamı, squat yapmamı söyledi, hurma, ananas, ahududu yaprağı çayının da rahim ağzını yumuşatma özelliği varmış. Bunları söylediler bana. Uygulamaya çalışıyorum ama ben de de henüz doğuma dair Bi belirti yok 😔