12Kbra12_ kızlar düşmüşmü karnım bu aralar belime girip çıkan sancılarım var iki haftadır ntsye giriyorum sancı çıkıyor ama açılma olmuyo yakınmı sizce kızçemin gelmesi 😍😇
Canpolattt 12Kbra12_ bizde 00.00 itibari ile tam 37+0 olucaz bugun karnim asagi dustu hissediyorum gelsin artik kizçem🙈
12Kbra12_ Canpolattt ayy gelmiyolar yaa gelsinler artık sona doğru zamanda gecmiyor suan meraktan çatlıyorum acaba kime benziyo nasıl bir bebek diye 😍
Canpolattt 12Kbra12_ bende oyleyim. Artik acaba dogum mu basliyor suyum mu geliyor nisan geldimi sancim mi var diye surekli kendimi kontrol ediyorum 😁
Ozgeurkn Benim en başından beri düşük 😂 karın düşüklügü ile doğumun gelmesinin yada yaklaşmasının hiçbir ilgisi yok canım doktorada çok sordum ben bunu ki öyle olsa ben şahsen cokdan doğurmuş olurdum 😂😂 hiç kendini korkutma