Bebekdelisi Hanımlar bu tahlıl yanında üreme oldu yazıyor kötü birşeymi tedavısı varmı zaten erken dogum cok yüksek bnede bıde bu çıktı 😞
Bebekdelisi Fatime07 hastanede yatarken yaptılar Bugün cıkmıs sonuc e nabızda gordum ama ben eve yatıs verdı napsam bilemedim
Fatime07 Bebekdelisi canım tahlılın adı ney ben de yaptırıyorum ama ismi ne yazıyor e nabızda ve sana doktor antibiyotik vermedi mi
Bebekdelisi Fatime07 enfeksiyon elle muayneden oldu için stabıl kalsın dedı ellenmesın sancılar durdu kasılma ara ar açar o kadar olcak dedı acılma 1 cm cnm
Bebekdelisi Fatime07 progrstan bıde haftada 1 proluton deport devam canım sadece wc kalkıs oturmak bıle yasak
Bebekdelisi Fatime07 hıc kalkmıyorum cnm sadece wc var kuuzm allahtan bakılıyorum da kaşık agrım cok sımdıde