Bergun1035 Merhaba 34+5 teyim. Doktorum kafa çevresinin 1 hafta önden gittiğini söyledi. Daha sonra değişir mi? Bu bir sorun mudur.?
Gamzeerdgn Bergun1035 ıkı hafta önden gidiyor oğlumun doktor sorun olmaz dedi onemlı olan kafasının ıcınde sıvı birikimi vs olmaması genetık oluyor kafa büyüklüğü bızımkı babasına çekmiş babasının kafası büyük
tontonhanim Bergun1035 bizde 32. Haftadayız bizim doktor bize söylemedi ama usg kağıdında herşey haftasıyla uyumlu kafa çevresi 1 hafta önde yazıyor ama bizim doktor ne iyi ne kötü diye yorumlamıyor herşey güzel diyor🤷 Sanırım birazda genetik eşim ve ben küçük yüzlüyüz ama ailelerimiz biraz koca kafalı🤣
kuzeymomsss Bergun1035 bir sorun olacağını düşünmüyorum. Benim oğlumun da 2 3 hafta öndeydi. Biraz koca kafalı doğdu o kadar 😂
Ormanmeyvelii Burda bir şey olmaz diyenleri dinlemeyin farklı bir doktora daha görünün. Benim de öndeydi kafa şekil bozukluğu varmış bebeğimde. Minyon olabilir kısa olabilir bunlar pek sorun teşkil etmiyor ama kafa ölçümü önemli birde başka doktor ölçsün bence.