denizmanzarasi Kızlar 11 haftalık gebeyim karnım ağrıyor 2 gündür doktora gittim bugün normal bir sorun yok dedi ama geçmiyor böyle başına gelen oldu mu acaba yediğim bir şey mi dokundu 😭
1072PINAR denizmanzarasi Aynisi bende de oluyor canim,yoruldugumda bel ağrısı artıyor.Doktor bana da normal dedi.Dinlen ve canının çektiği şeyleri ye.
denizmanzarasi dmtturan test yaptırayım mı dedim gerek yok dedi idrar çıkışı normalse ay olmadı acilde bi test yaptırayım
dmtturan denizmanzarasi akıntınızı takip edin hafif koku değişmeye başladıysa tahlil verin bencede her ihtimale karşı
zumzum Regl ağrısı gibiyse çok normal benimde ilk 2 ay hiç geçmemişti. Bebişim yerleşme aşamasına bağlıyor bir çok doktor. Pembe, kahverengi, kırmızı akıntın olmadığı ve doktorununda bilgisi olduğu sürece bir sıkınyı yok demektir.