Nisanurbhce canım bende sultangazi de oturuyorum 3 yıl oldu ilk kızımı özelde başarı ds doğum yaptım şuan 35 haftalık oldum çok fazla hastane gezdim özeller şuan ki durumda çook uçtu bnde son noktayı arnavutköy devlet hastanesinde bitirdim çok memnunum 30 haftalık Ken başladım tavsiye üzerine gittim. Haseki hastanesi begin kabusum oldu çok pis uzun bi süre etkisinden çıkamadım oranın