ayse-nur94 Kızlar 24+2 yim decaviti Bayadır kullanıyorum ancak iki gündür midemi çok bulandırıyor beni iki gündür baya tedirgin etti neden olabilir böyle bir durum yaşayan var mı
Adel_Neva ayse-nur94 herhangi bir öğünün hemen başında için diye yazmış bana eczacı öyle yapıyorum hemen sonra bir şeyler yiyince çok bulantı olmuyor ama haptan sonra bir şey yemezsem çok bulantı oluyor
Nis ayse-nur94 haftalarımız hemen hemen aynı ilac aldıktan sonra asırı bulantı oluyor ilginc yanı önceden hic olmuyordu bu decavit icin gecerli degil sadece ferro kan ilacıda aynısını yapıyo
pembiktavsan Bende de bazen mide bulantısı gibi yapıyor. Kahvaltıdan hemen sonra atmak yerine bir saat sonra falan alıyorum hapı daha iyi oluyor o zaman.
ayse-nur94 pembiktavsan kahvaltıdan iki saat sonra alıyorum 45 dakika sonra da öğle yemeği yiyorum önce hiç yapmazdı iki gündür yapıyor
ayse-nur94 Nis aynen öyle önce olmuyordu iki gündür yapıyor acaba diyorum vitamin fazla mı geliyor artık
Nis ayse-nur94 benm nolduysa tetanozdan snra oldu iki haftadır kolumda sis ödem gecmiyor agrısını anlatamam zaten