Mero1 Kızlar selam 19 haftalığım detaylıda en güzel gidilmesi hafta nedir gidenler yardımcı olursa sevinirim
mertveannesi2211 Mero1 eğer devlette gircekseniz şimdiden sıra alsanız iyi olur geç oluyor yoksa doktorum 20. haftada sıra almak için yönlendirdi beni sanırım 24.haftalara kadar girilmesi gerekiyor ama ben 27.haftamda sıra bulabilmiştim
Flyderndkk Mero1 ben 21+2 de yaptırdım. 20 den sonra daha iyi oluyor dediler. Gittiğim doktor 20-22 arası demişti