Kızlarrrrr bugün detaylı ultrasonum vardı herşey. Normal iyiymiş ama ultrasondaki doktor. Bana gülümseyerek boyu biraz kısa 500gr olduğunu söyledi birde boyunun kısalığını taktım henüz 22+5 hamileyim böyle bişeyle karşılaşan varmı çok merak ediyorum ???