Saida97 glsh25 ben 22 de gittim. Doktorum harikaydi. O kadar detayli, dikkatli bakti ki, cok sukur icimize su serpti. Ve ayrica detayli bir sekilde yazilan olculeri falan olan bir kagit verdi. Onu da kendi doktoruma goturdum