Snmdlbr ben 1,5 yaşındayken kızkardeşim olmuş annemler çikolata şeker koymuşlar kundağına kardeşim sana neler almış diye ama ne kadar kindarsam kardeşime karşı hep düşman gibi büyüdüm büyüdükçe kıymetini anladım ama 1,5 yaşında yatağından düşürmeler vurmalar ağzına ekmek tıkamalar meyve bıçağıyla kesmeye çalışmalar hepsini yapmışım 😂😂😂