Arife2736 hakkınızda en hayırlısı ne ise o olsun canım 🙏🏻 ben de normalde kasım annesi olacaktım ama gebelik kolestazı sebebiyle 13 ekimde acil sezaryene alındım. Kolestaz geçirdiğim ortaya çıkana kadar hamile yogası, sağlıklı beslenme, yürüyüşler, meditasyonlar, nefes egzersizleri her şeyi yaptım normal doğum yapmak istediğim için ama sonuç acil sezaryen olmam gerekti hem bebeğim hem de benim sağlığım için. Gönlünden geçen ile gerçekleşen her zaman bir olmuyor ama sonucunda kucağına evladını alınca gerisinin bi önemi kalmıyor. Senin de hakkında en hayırlı ve sağlıklısı olsun o yüzden🙏🏻😊