Mavimsi_ Kullananlar sleepy nin hangi çeşidini kullanıyorsunuz acaba ? Memnun musunuz kızlarr. Dün yazdım ama başka bezlerle alakalı yorumlar geldii
Neslihan37_ Mavimsi_ 1 numara ilk bir kullandım aşırı sızdırma yapıyordu Baby turco da aynı onun gibi. Molfixe geçtik bebeğim 3 aydır Molfix kullanıyor bazen gece değişmeyi unutuyorum afedersin resmen bır kg isiyor bir damla sizmiyor 😂😂
Mavimsi_ Neslihan37_ Gerçekten mi böyle yorumlar olunca şaşırıyorum hangisini almam gerektiği konusunda herkeste farklı durum yaşanıyor 😅
Neslihan37_ Mavimsi_ sarı poşetli olandan bide yeşil poşetli kulandik ama yok valla Baby turco da oda idrarı tasiriyor