mrkr Kızlar 39+1 deyim şu an, bebek kanala gitmişti gelen hafta. Ama ne gelen var ne giden hala 😄 Siz ne zaman doğum yaptınız, kaçıncı haftanızda doğum gerçekleşti , sohbet edelim birazz
Beyza038 mrkr 41+2 36. Haftada kanala inmişti bugundu yarındı derken gelmek bilmedi en son suni sancı aldım.
feyzacodel Momy_eyyuptalha benimde 36. Haftam erken doğum riskim vardı bugün sıvı bir akıntı oldu ıslaklık hissettim doktorum devamı gelirse gel dedi. Hafif kramplar var karnımda sertleşme ve gevşeme şeklinde. Şiddetli bir ağrım yok. Sizin belirtileriniz nasıl olmuştu? Bir de normal doğurmak istiyorum erken doğarsa sıkıntı olur diyenler var, siz normal mi doğurmuştunuz?
Ozge_5516 Beyza038 bnde bugun 40 hafatlik oldum ama tık yok sunni sanci nasıl oluyir yavas yavas mi veriliyor kac saat sürdü
Fridagul Beyza038 süreciniz nasıl oldu 40+4teyim 41 e kadar gelmez ise bende suni sancı ile doğum yapacağım
mrkr Ozge_5516 Ben sancı olması için fitil şeklinde veriliyormuş diye duydum ama emin de değilim, pek bilgim yok benim
Beyza038 Ozge_5516 gündüz 3 de en düşük dozda verildi gece 12 ye kadar yavaş yavaş arttırıldı ama ağrım çok olmadi açılma 3 4 cm den fazla ilerlemeyince gece 12 de suyumu patlattılar 1.15 de oğlum doğdu suyu patlattiktan sonra sancim arttı. Herşey 1 saatin içinde oldu.
mrkr Gerçekten hiç belli olmuyor bebişlerin ne zaman geleceği, benim 25. Haftadan beri erken doğum riskim vardı bebek hep çok aşağıdaydı . Şu an 39 oldum hala da gelmedi 🙈
Ozge_5516 mrkr hmm bnada doktir 41 e kadar bekliyiruz dedi eger olmazsa ilaclarla baslatiyiruz dedi ama surec nasil ilierliyor bilmiyirum
melike_33 40 + 3 sezeryan olmuştum suyum gelmiş ti ama beyefendinin gelmeye niyeti yoktu 😊 kanala yerlesmedi bi türlu
Beyza038 Fridagul 41 haftayı doldurunca doktor suni verelim tehlikeli duruma dusmesin dedi kabul ettim 2 gün sonra gündüz 3 de yavaşça verilmeye başlandı gece 12 ye kadar arttırılarak verildi ama açılma ilerlemedi 3 4 cm oldu hep. Bir ebe geldi suyu patlatalım hızlanır dedi dediği gibi 12 de suyu patlattılar 1.15 de oğlum doğdu son anlara kadar çok da agri çekmedim.
mrkr Çatı muayenesi de doğumu tetikliyor diyorlar, doktor bana yaptı çatı muayenesini, bebeğe dokunabiliyorum dedi hatta, ama yok gelmeyecekse gelmiyor 🤦🏻♀️
Muhammedinannesi2424 Ilki 35. Ikinci 36. Haftada doğdu. Bende 3. Merak ediyorum aynı mı olur yoksa bekler mi doğum haftası
Merve201119 Muhammedinannesi2424 benimde ilk oğlum 35 te ikinci oğlum 36 da doğdu kendi sancim ve suyum gelerek şuan üçüncüye hamileyim 37 haftaya geldim ve bebeğim yerinde rahst😄