2 hafta önce spinal sezeryen ile doğum yaptım. İnanılmaz rahattı. Ne iğne vurulurken acı hissettim ne de ameliyat esnasında. Sadece mide bulantısı oluyor bebek çıkarken ona da hemen ilaç veriyorlar 2 dk içerisinde geçiyor. Ameliyat gecesi de sürekli ağrı kesici yaptıkları için çok ağrı sızı olmuyor. İlk ayağa kalkmada da korkulacak bir şey yok bol bol yürümek çok iyi geliyor. Gaz olunca dikişler sızlıyor yürüyüp gazı attıkça rahatlıyorsun. Her ameliyat gibi ufak tefek ağrılar oluyor eve geçince dikiş yerlerinde o yüzden 2-3 gün istirahat etmek gerek. Benim migrenim var ve boyun ağrım normalde de var o yüzden spinalden korkmuştum ama çok şükür sonrasında ne baş ağrısı ne de bel boyun ağrısı yaşamadım. Ameliyattan sonra bir şey yemeye izin verilince bol bol nescafe tükettim ben iyi geldiğini düşünüyorum. Genel anesteziyi deneyimlemedim ama spinal çok rahattı benim için. Aklına takılan bir şey olursa sorabilirsin yine canım