Arkadaşlar 1 tane çocuğum var artık eşimle 2. Bebeği düşünmeye başladık korunmasiz iliski yasiyoruz iki aydır sağ kasigim hep ağrıyor geçen ay hep agriyinca acaba enfeksiyon mu var ki diyip 5 gün soğan suyu ictim ağrı kesildi bugün yumurtlama günüm gosteriyor ve agri tekrar başladı. İnternette yumurtlama ağrısı diye yazıyor ama emin olamiyorum ilk hamilelik istediğim de hiç böyle şeyler yaşamadım korunmasiz iliskiye girmeye başladığımız dan beri ağrılarım oluyor korunurken hiç böyle sorunlar yasamiyordum sizce neden olabilir yaşayan var mi bu durumu