Merhabalar. 🍀
Bugün 39+3′teyiz. İlk defa çatı muayenesi oldum. Burada çok fazla olumsuz deneyim okumuştum. Önyargılarla, korkarak ve canım burada anlatılan gibi acımasın diye dua ederek gittim ama doktora bu konuda bir şeyden bahsetmedim, benim olumsuz hislerim ona da yansımasın istedim sanırım.
Doktor kendimi rahat bırakmamı söyledi, ben de elimden geldiğince öyle yaptım. Ve toplasan 10 sn süren bir işlem oldu ve hiç acı hissetmedim.
Özellikle yazmak istedim ki kimse korkmasın, herkesin deneyimi vs farklı olabilir. Kaldı ki işin sırrı kendini rahat bırakmak, kasmamakta sanırım. Bunu bilip gitmek kişinin yararına olur diye düşünüyorum. 🙃
İnşallah herkesinki acısız geçer ki doğum daha da endişelendirip korkutmasın.
Bu arada bizimki yerini pek beğenmiş olacak ki hala bir belirti yok, nstde sancı da çıkmadı. 🐣🙄