Esragoren Seda3309 bende 39+6 haftalık hamileyim ve anliyorum artık nstden . Kalp atışı güzel Sancinda yok 40 üstü olursa sancın var demektir.
Karadasesra Alt sıradaki çizgiler en sona kadar yükseliyosa sancı var demektir senin çizgilerin aşşağıda sancı çıkmamış