Gskasim1 Kızlar 2 doktor kontrolde kız dediler hani bi yüzdelik dilim vermediler kesinmi diye sorduğumda evet dediler sizce bu haftadan sonra cinsiyet değişir mi veya yanılma olurmu anlayanlar tekrar usg görüntüme bi bakıverseniz 🙈
Gskasim1 Gkceko ay inşallah sağlıkla kucağıma alırım 😍 kız çocuğunda yanılma çok oluyor dediler içime şüpheyi düşürdüler 🙈
Gkceko Gskasim1 Yanılma 20. Haftaya kadar oluyor canım bundan sonra bütün uzuvları tam olduğu için yanılma payı çok çok az. 🙈
Gskasim1 Gkceko su serptiniz valla ya biran erken mi sevindim acaba dicektim insan alıştırıyor kendini hemen 😂