Doğumum nasipse ocakta olacak,bu kıyafetler yeter mi ilk zaman için
2 tane 5li hastane çıkışı (2 tane daha almayı düşünüyorum)
4 tane yandan bağlamalı iç zıbın
4 tane takım içine ayaklı alt
5 tane 1-3 takım
3 tane 1-3 tulum
1tane 3 -6 ay takım
1 tane 3-6 ay tulum
1tane 3 ay penye yelek(örgü yelek çok)
3 tane 3 ay kısa kollu zıbın
1 tane kalın tulum alacağım