yarendogann haftamdayım bir gittiğimde kız diğerinde erkek dediler sizce kızlar🥹 https://mutluresim.com/image/9cc5eb19-35bd-4b32-9144-14d9f4742f34.NVHFG https://mutluresim.com/image/e8b94f8c-a786-40ec-964f-a6bb7bf7d7fb.NVYJr https://mutluresim.com/image/4cb7dab0-0d64-46ae-a5c8-4ba2053f862b.NVN4m
Nazli-61 yarendogann ahaha bacım yorumdakiler de biri kız demiş biri erkek yine aynı hesap oldu sanki 😂
Hulyakkus yarendogann ben pek anlamam bende 17 haftaligim bugün doktorum erkek dedi kız hissediyordum ben 😅 sağlıkla kucağınıza almanız dileğiyle 🙏
Nazli-61 yarendogann 😂😂😂bende okudum gülüyorum burda 😂sağlıkla gelsin de Allah gönlüne göre versin 😍🙏🏻❤️