MeryemEnes2 bence en önemli belirtisi kasıktaki adet sancısına benzeyen kasılmalar aslında adet sancısı biraz daha uzun oluyor ama bu kısa kısa kasılıp geçiyor bende bu his vardı adet olacağımı sandım ama adetim gecikti 2 gün test yaptım 3 haftalık hamileydim eğer sende de böyle bi belirti varsa yapmanı tavsiye ederim ama benim adetim hiç gecikmezdi tam günü gününe olurdu onuda göz önünde bulundurmalısın